Related Posts with Thumbnails

mandag 10. mai 2010

Den som kunne strikke..

Denne boleroen synes jeg var så søt. Den sto i siste utgaven av Familien og er en blanding av den gamle kjente Fanakofta og fargerik folklore. Den var strikket med grått og rødt garn. Sikkert deilig på kjølige sommerkvelder:) Nå er ikke jeg så god til å strikke ( tror det eneste jeg har strikket er en vest og noen skjerf.) så skal jeg få en sånn må jeg nok spørre mamma pent om hun kan strikke denne til meg. Fin synes jeg iallefall den var!


4 kommentarer:

  1. Hei! Du er heldig som har noen som kan strikke for deg ☺ Kunne godt tenkt meg en slik jeg også ♥

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  2. Nydelig strikkekofte!
    Jeg er så glad for at det igjen er blitt moderne med strikkeplagg.
    Det er jo såå mye fint å lage?
    Heldigvis er strikking igjen innført som undervisning på skolen. En stund så det nesten ut til at strikking skulle "dø" helt ut?

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  3. Jeg kunne skrevet samme overskriften selv..

    sukk..er så mye fint i strikking og jeg er en kløne når det gjelder for mye plunder med mønster, felling og øking.. mine kunnskaper strekker sg til luer, votter og sokker (om jeg får hjelp til hælene)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)