Related Posts with Thumbnails

tirsdag 11. mai 2010

Hyggelig overraskelse

I dag fikk jeg pakke i posten fra Rosesommer. Jeg var med på hennes Pay it forward for en liten stund siden. Hun sa i mail til meg at hun hadde noe som passet til meg, så jeg var ganske spent på hva det var..og inne i pakken lå det en pakke med nydelige roseservietter, en pose med no spennede jeg ikke er helt sikker på hva er, men skal brukes med plantene og en vakker sommerfugl..I tillegg inneholdt pakken noe jeg ble veldig glad for..

en vakker gammel løper i sort og hvitt brodert på hvit lin med de skjønneste detaljer. Rosesommer skriver på kortet at broderiene er fra 1938, altså 72 år gamle:) Hun hadde funnet dem på et loppemarked og vasket og strøket dem for meg:)

Disse 2 serviettene eller smådukene var også søte

Tusen takk Rosesommer for den flotte gaven. Ble kjempeglad for alt sammen :)

4 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har fått så fin gave?
    En blir jo såå glad når en finner en overraskelse i postkassen...:-)

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  2. WOW - for en gave:-)

    Her har Sofie fått taket på å reise seg opp, så duken på bordet forsvant nå. Altså - jeg tok den bort.

    Ha en fin fin kveld
    klem

    SvarSlett
  3. Oj, så koselig!
    Fine ting du har fått!
    Ha en flott kveld!

    ADA

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så mange fine ting du fikk; artig!

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)