Related Posts with Thumbnails

mandag 10. mai 2010

I dag måtte jeg en tur til byen for å bestille noen bøker til eksamen. Ved siden av bokhandelen lå det en liten interiørbutikk jeg bare har vært innom en gang for lenge siden. Tenkte jeg bare skulle titte innom, men der hadde de Greengate serviset..og jeg som synes det er så fint klarte ikke gå ut uten å kjøpe med meg noen kopper, et kjøkkenhåndkle og etpar skåler...Hihi:) Lov å unne seg litt i disse eksamensdager vel?

Måtte selvsagt prøve koppen nesten med en gang jeg kom hjem:)


Plenen her jeg bor er full av mose og jord, så planen er å legge ny plen. Har vært og hentet 3 lass jord idag så begynner å hjelpe. Blir flott med ny plen, men inngangspartiet må også byttes ut med nye heller/ stein. Det klarer jeg nok ikke alene så holder på å overtale pappa til å hjelpe meg..Pappa er nemlig veldig flink til alt hagearbeid, men er veldig opptatt med jobb og sin egen hage også..Men kanskje i løpet av sommeren? Hva sier du pappa?


Jeg hadde planen klar for dagen idag at jeg skulle jobbe med oppgaver hele dagen, men har heldigvis kvelden jeg kan jobbe på. Var plutselig så mye annet som var morsommere enn å sitte med nesa i dataskjermen... Er jo sånn innimellom, men jeg er heldigvis i rute uansett:)

Ønsker deg en flott kveld!


4 kommentarer:

  1. Såå nydelige kopper?
    Ja, jeg vet hvordan det er "å bare" titte innom disse butikkene...,
    vanskelig å gå ut igjen uten noe?
    Hagen din blir fin med heller,reinselig og pent.

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for kommentar!

    Vi får null niks uadressert reklame og regnigene kommer rett i nettbanke. Vi blir derimot bombadert(jeg overdriver ikke når jeg sier flere ganger i uka) med adressert reklame fra Ellos etter at min kjæreste en gang bestilte noen gardiner der.

    Du ser i alle fall ut til å være riktig flink til å bake! Så to kaker bare på det lille jeg scrollet nedover på sida di:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. TUSEN TAKK for hjelpen...du var sååå flink å forklare, hvordan eg sku gjøre dette her, ang kopiering...gjett om eg jubla da eg fikk det til!!!!

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Så koselig servise.

    Viktig å unne seg litt ekstra innimellom. Trenger det :)

    Nyt kvelden!


    Tove

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)