Related Posts with Thumbnails

torsdag 10. februar 2011

I dag lå det et brev i postkassa mi fra Britt som har den koselige bloggen Casa Fuglesteg. Ho takka for en gave ho vant i en gjettekonkurranse hos meg med et koselig kort. I tillegg hadde ho brodert dette kjempeflotte kortet! Jeg ble kjempeglad! For en liten stund siden så jeg på bloggen hennes at ho hadde brodert dette bildet, og  ho håpte mottakeren ble glad. Ikke visste jeg at det var meg, men jeg husker jeg tenkte at mottakeren av den må jo bare bli kjempeglad, og så var det meg!



Motivet har med et rådyr som jo er mitt ynglingsdyr.
Tusen takk for kortet Britt!

God torsdagskveld, jenter! I morgen skal jeg avspasere og det blir deilig med tidlig helgestart!

6 kommentarer:

  1. Så kjekt å høre at du likte kortet:) Måtte bsre lage det når jeg så det Bambi-innlegget ditt!

    Ha en fin helg.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Så nydelig brodert kort?
    Dette må du sette ramme på vet du...

    SvarSlett
  3. Hei.
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg forrige helg:)
    Håper du får en fin helg!
    Og så koselig med overraskelse i posten da!

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Å så herlig kort du fikk av Britt :o)
    Hun er superflink å brodere!
    Ha en kjempefin helg.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Og så koslig å få en overaskelse i posten da! Håper du nyter langhelgen din!! Har selv hele 2 fridager foran meg! klem

    SvarSlett
  6. Nydelig.....ha en fin ny uke, klem fra Mona

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)