Related Posts with Thumbnails

torsdag 17. februar 2011

Green gate sommerkolleksjon

Tusen takk for alle du hyggelige kommentarene jeg fikk under siste innlegg, jeg elsker jo å brodere og disse brikkene var så morsomme å brodere.

Nå er det allerede Torsdag og snart vinterferie for min del. Tenkte jeg skulle unne meg en ny lydbok som jeg kan kose meg med i ferien.

Har dere sett den nye sommerkolleksjonen til Green Gate? Jeg må innrømme at jeg falt pladask! Elsker blått og hvitt så dette flotte mønsteret treo jeg nok havner i skapene mine etterhvert:)



Nå er ønskelista så lang at jeg bør vinne i Lotto snart hvis jeg skal ha råd til alt på lista! Puh!
Har du noe spesielt du ønsker deg?

Håper dere får en flott dag, jenter! Snart helg!

10 kommentarer:

  1. Heisann :-))
    MASSE jeg ønsker meg, og som du...å vinne i Lotto! Da skal jeg kjøpe den store Volvo'en you know..som jeg ikke husker hva heter XY90 eller no sånt, hehe..Tøff er den ihvertfall, elsker store biler...

    Lagt meg til som følger jeg...trodde jeg hadde gjort det, men så feil kan man ta ;-))

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Du åh du, jeg også ble forelsket!

    Husker ikke når, men Corneliashus presenterte den på sin blogg. Og det gjorde meg ikke noe å se dæm i gjen:)
    Ha en flott dag!

    Klem, Jennifer.

    SvarSlett
  3. Er det rart at ønskelista er lang da,
    de frister jo med så mye lekkert. :))
    Dette var jo bare helt skjønt,det er
    vel ikke lenge før det er på mitt kjøkken
    heller tenker jeg.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Åfysø`n så fint det der er :o)
    Blått og hvitt er så lekkert!
    Ønske-ønske.....hoho!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Ja d var kjempefint. Er også så glad i blått så det er "farlig", "farlig". Man skal jo ha plass også. Kanskje noe blir knust nå når vi skal pusse opp kjøkkenet......:))

    SvarSlett
  6. Helt nydelig denne nye serien til GG...
    Men jeg har nok av serviser, desverre...

    SvarSlett
  7. Disse her er riktig lekre - kunne gjerne tenkt meg.. Men jeg har lovet meg selv en real opprydding av skap og skuffer før noen nyanskaffelser :)

    Ha en flott fredag -og helg!

    Klem fra tove

    SvarSlett
  8. Hei Thea
    Elsker den nye kolleksjonen til Green Gate ♥ noe av det søteste jeg har sett på lenge… Skulle gjerne ha bestilt meg noe derfra – men jeg kan ikke begynne å samle på blått, ikke nå… Det lille huset mitt er det fult opp i alle skap som jeg har :)) Men en skal aldri si aldri ;) NYDELIGE broderier du har laget, og fantastisk flott motiver. Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer. Stor klem Mette

    SvarSlett
  9. Ja, den lys-blå muggen er fra Green Gate :) Jeg elsker den serien!
    Det var også MYE fint i den nye kolleksjonen nå :) Den serien over her var kjempefin, men passer ikke så godt hos meg...Men hvem vet? Kanskje en dag :)
    Ønsker deg en god helg.
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Nydelige, mye jeg må føre opp på ønskelisten ser jeg;-)

    Kjmpefine broderi av fylkesblomstene under her, ble veldig klar for vår når jeg så de flotte broderte blomstene!

    God helg! Klemmer!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)