Related Posts with Thumbnails

lørdag 29. januar 2011

I kveld ble jeg sittende og surfe litt på nettet, og kom innom Drops sine nettsider. Der fant jeg så mye  fint. Nå kan jo ikke jeg strikke, så jeg får nøye meg med å se på alt det fine man kan lage.
Men det var mye fint på sidene deres. Bare se her:

Nydelige gensere/ dekken som hadde passet Bella perfekt..Skulle gjerne hatt en slik.


 Nydelige blomster til pynt
 søtt bokmerke...

 skjønn gryteklut
 flotte håndklær i sarte farger


sukk...
Det er koselig å ha et håndarbeid å holde på med. Selv om jeg ikke kan strikke, holder jeg mye på med brodering. Fint det også:)

Denne helgen er slappe av helg for meg. Ordentlig deilig med en slik sløvehelg!
Har nettopp sett på Grand Prix mens jeg surfet litt på nettet, jeg likte godt the lucky bullets..morsomt med litt 50-talls musikk:)
Har du en favoritt?

Velkommen til nye følgere. Koselig at dere vil følge bloggen min.


9 kommentarer:

  1. Koselige håndarbeid!
    Ønsker deg en deilig helg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Ja drops har mye fint!
    Du får lære deg strikking og hekling også vettu;) er bare å sette igang!
    Brodering er veldig fint syns jeg.

    Fikk ikke sett grandi pris så har ikke noen favoritt..

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. Wow så mye fint!Ønsker deg en fin helg min venn:) Klemmer

    SvarSlett
  4. Ja jeg var også der herom dagen og kikket på de nydelige mønstrene :o) Jeg er så treg at jeg får nesten ingenting gjort, selv om jeg kan hekle og også strikke litt!
    Tusen takk for hyggelige hilsener inne hos meg, jeg vil gjerne følge bloggen din også! Det første jeg la merke til her var de nydelige gamle grytelappene du har bilde av, virkelige skatter!
    Ha en flott søndag!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Drops har mykje fint dei. Du får følge strikke- og hekleskulen til Drops, så skal du sjå at plutseleg så er du også i gong med hekling og strikking. Det er så kjekt atte. :)

    Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  6. Ja, jeg skulle også ønske at jeg kunne strikke, men jeg får det bare ikke til, strikker så stramt at pinnene ikke kommer gjennom til slutt...

    Søndagsklem!

    SvarSlett
  7. Mye fint her!
    Har fått tillateles av Drops til å legge ut disse flotte hundegenseroppskriftene på min hjemmeside og jeg har såå lyst til å prøve å strikke den på det første bilde. Tenk så koselig å ha like gensere til alle mine fire små?

    SvarSlett
  8. God morgen!
    Morsomt med hundedrakt da, og jeg kan tenke meg at det hadde vagt oppsikt hvis man kom med hunden sin i den habitten! Mye fint hos Drops, ja, de er jeg storforbruker av!

    Ønsker deg en fin, ny uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  9. Så morsomt! Har faktisk strikka den øverste genseren til Wilson for eit par år sida. :-) Den var dessverre litt for liten når eg var ferdig, men fin var den iallefall!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)