Related Posts with Thumbnails

torsdag 21. oktober 2010


Tenkte jeg skulle viser dere litt fra 2. etg.
Hjemmet mitt er nok preget av at jeg liker gamle ting. det gamle bordet her er et jeg har arvet etter besteforeldrene mine. Jeg har pusset det ned og malt det i en brun/beige farge. Bordet er så kjekt med hylle under og akkuratt passe stort.
Veggene i 2.etg er lyse, og det er skråtak så rommet føles større enn det er..Jeg har hengt opp en  del gamle bilder av besteforeldre og oldeforeldre. Det synes jeg er så koselig å ha fremme.

På gelenderet i trappa henger skinnfellen jeg sydde meg tidligere. Foran står en gammel kiste som jeg har håndarbeider i.


5 kommentarer:

  1. Hei.

    Så koselig. Du har ting som har sjel og det kan du være stolt over.

    Fine innlegg i det siste.

    Klemmer fra Mona C

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det hos deg?
    Hyggelig med møbler og ting som har en historie bak seg og ikke minst gode minner...

    SvarSlett
  3. Veldig koselig hos deg. Jeg liker også gamle ting.
    Klem

    SvarSlett
  4. Det ser så lunt og koselig ut hjemme hos deg!
    Jeg liker også gamle ting og særlig slike som er arvegods og har en familiær tilknyttning, men loppefunn er ikke å forakte det heller. Den lille saken du hadde på skrivebordet til kort ol var super.
    Ha en riktig god helg:)

    SvarSlett
  5. Så trivelig du har det:) Skinnfellen var kjempe fin! Skulle ønske jeg også var så flink med håndarbeid:) Ha en fin fin helg!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)