Related Posts with Thumbnails

torsdag 23. september 2010

Gamle skoleplansjer

Nå har jeg vært noen uker borte fra bloggen. Fikk noen dager med sykdom som slo meg helt ut, og denne uka har vært full fart på jobb,alltid mye å ta igjen når man er borte fra jobb noen dager, men nå håper jeg det roer seg litt...

I det siste nummeret av Rom 123 var det en liten notis om gamle plansjer. I det siste er det jo blitt kjempepopulært med disse gamle skoleplansjene, de er jo veldig dekorative på det rette stedet.
På det danske nettstedet http://www.frou-frou.dk/group.asp?group=878 fant jeg disse flotte gamle plansjene i små størrelser. Kjekt at de ikke er alt for store synes jeg, da er de lettere å plassere i en hylle for eksempel:) De hadde mange lekre motiver fra dyr og fugler til planter og sopp. Plansjene er fra tyske skoler, brukt på 1950-tallet. De sender varer til Norge også:) Synes de var bare skjønne!


Ønsker dere alle en god helg!

6 kommentarer:

  1. De var kjempesøte!
    Godt at du er frisk igjen, ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelig!

    Nyt kvelden og ha en super helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Søte bilder:)
    Ja nå må du holde deg frisk:)
    Sees på onsdag da:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Så søte, har ønsket meg slike lenge. Håper du holder deg frisk.....her krever også jobben sitt, så det blir ikke så mye tid til blogging, men en får bare ta med seg det en kan. Ha en fin uke fortsatt....klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Fine plansjer:)
    Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)