Related Posts with Thumbnails

tirsdag 10. august 2010

En kurv full av kantareller

Etter regnværet som har vært de siste ukene popper nå soppene opp i skogen. Mamma og jeg var en tur ute for å kikke etter "skogens gull" og kom hjem med kurven full! Kantarellene smaker bare så godt.

Jeg pleier å vaske dem før de får ligge litt i stekepanna uten smør eller olje ( forvelling). Putter soppen i passe porsjoner i små bokser, og fryser dem ned. Blir deilig å ta opp seinere.

I kveld er det en ny episode med Greys Anatomy..gleder meg til det!



5 kommentarer:

  1. Hei.
    Så flott sopp. Det er fantastisk å få høste av naturens produkter og vite at det er bærekraftig.

    SvarSlett
  2. Så koselig at du ville slenge deg med på Giveawayen min..Da fant jeg jo også den skjønne bloggen din.Ha ei fortsatt fin uke,klem Sissel

    SvarSlett
  3. Kantareller er jo bare kjempegodt!! Har planer om å komme meg ut å plukke noen i år :)

    SvarSlett
  4. Mmmm så godt:) Heldige du:)

    Gaven din er på vei fra en nettbutikk til meg(de hadde ikke sånn gaveservice) Så da dukker den plutselig opp hos deg etterhvert:)

    Klem til deg kjære bloggvenn:)

    SvarSlett
  5. Jeg er ingen soppelsker,
    men dette så riktig lekkert ut?

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)