Related Posts with Thumbnails

tirsdag 20. juli 2010

Var en kjapp tur innom Kremmerhuset idag, og falt helt for disse søte glassbrikkene. Kjekke til sitt bruk, men også fine å dekorere med i hylla. Likte spesiellt godt motivene på dem...ikke var de dyre heller:)


Tusen takk for alle gode tips til oppussinga av senga. Har ikke helt bestemt meg enda, men senga blir iallefall hvit, så får vi se hvilket motiv eller tekst det blir på. Skal sjekke sidene til Hilde Heimdal, har jo sett mye fint dere andre har laget med hennes ting.

Håper dere har godt sommervær der dere er!.

5 kommentarer:

  1. Heisan du, så flotte de glassbrikkene var. Må se om jeg ikke får tatt meg en tur innom på Kremmerhuset snart.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Oi,de var fine. :)Kanskje jeg og skal kjøpe meg sånne,er litt hermekråke jeg vettu. :))Klem.

    SvarSlett
  3. Ah de var superfine...Kremmerhuset er farlig farlig;) Hihi

    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Heihei :))

    Elsker kremmerhuset!!! Titta på dem selv oxså....dem er utrolig flotte!! Spørs om jeg må innom en tur til...men først Riviera Maison ♥ Og det gleder jeg mej til :))

    Ha en fin fin uke ♥

    SvarSlett
  5. Hei på deg, så kjempekoselig at du vil følge bloggen min ( villa vårfrubakken), ha en fin dag...vi blogges snart igjen.

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)