Related Posts with Thumbnails

tirsdag 13. juli 2010

Etter regn kommer sol?

I går kveld var det et helt forferdelig tordenvær, og i dag har det stort sett vært regn og overskyet. Er ikke så veldig begeistret for lyn og torden må jeg si...

I går kveld hadde jeg besøk av Mona med den søte bloggen Lykkehjemmet. Mona har jeg kjent fra vi gikk i samme klasse på helse- og sosialfag. Og for noen år siden overtok hun fotterapiklinikken jeg hadde. Det var kjempekoselig med besøk, og vi koste oss med pai og kake. Det begynte å regne og tordne når hun var her, så stakkars Mona måtte løpe ut til bilen når hun skulle hjem.

I dag har Bella vært og tatt vaksine og fått id-chip. Det gikk kjempefint..ho pep bare litt:) Nå ligger ho rett ut og sover. Det tar på å være hos dyrlegen..mange rare lukter og lyder.

Siden jeg ikke har fått ladet fotoapparatet mitt.. har jeg satt sammen noen bilder fra pappas hage. Han har så flotte blomster i hagen sin som er en fryd for øyet.

I morra håper jeg været er bedre:)

3 kommentarer:

  1. Huff ja, vi hadde et skrekkelig vær her også. Til slutt slo jeg av hovedsikringa i panikk. Hele familien satt samlet i mørket og bare "nøt" synet. Lillebror syntes det var kjempekul og syntes vi skulle døgne alle mann ;-)

    Herlig blomsterflor hos faren din! Tenk å ha en eng full av lavendel da. Klart du må hamstre! :)

    SvarSlett
  2. Hei Thea.
    Flotte bilder fra hagen. Og du vet at det kommer enda mer!! - dersom ikke Bella tar noen jafs!

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    Ja det er ille at enkelte bilder kan bli misbrukt av enkelte personer.
    Så jeg måtte bare ta bort alle de nydelige bildene. Men nå håper jeg snart det dukker opp et hus til oss som jeg kan blogge litt om :)

    Så koselig det høres ut med besøk da:) Godt med kake også tenker jeg ;) hihi

    Og så utrolig nydelige bilder av hagen til pappsen da :)

    Ha en strålende kveld:)
    Klem Tina
    Er ikke kjempe morro med lyn og torden nei, det går som regel greit, men av og til er det ganske ekkelt....

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)