Related Posts with Thumbnails

søndag 16. mai 2010

Bare innom og gir et livstegn fra meg:) Det er eksamenstid frem til midten av juni så blir ikke så mye tid til blogging om dagen..
17.maikake må man ha, og denne bløtkaken med jordbærkrem og sjokoladekrem smaker himmelsk! Bakte sukkerbrødet i går, og pyntet den idag.

Jeg fikk god hjelp til å pynte kaken, selv om tantebarnet var mer opptatt av å smake på kremen og bæra enn selve pyntinga tror jeg..

Mimmi kom innom og mente han var en liten heldiggris som fikk lov å smake, men tantebarnet mente at han var ikke noen liten gris..han var en stor gris..og stor gutt..for han er jo storebror!..dessuten sa han at han "elskler" tante!..Han er nok en liten tantegutt:)

Ønsker dere alle en riktig god 17.mai!

7 kommentarer:

  1. Så koselig å få være med tante å smake og bake.
    Kaka såg knallgod ut.
    Ha en flott 17.mai feiring du også.
    Lykke til med eksamen.
    Klem herfra.

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Den kaka skulle jeg gjerne satt tenna i!! Den så jo vannvittig god ut da Thea!!
    Ja, jeg hørte du hadde ringt:) Det går så bra,ikke let å følge med på det:)
    Ikke rart han er glad i tante da!! Du er jo så flink å passe han og gjøre morsomme ting med han.
    Ønsker deg og dine en flott dag i morgen.
    Hipp hurra!! Vi får ta lunsj igjen en dag!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  3. hei på deg.
    åå så hyggelige bilder,
    så kjekt å få hjelp ,nydelig den kaken så ut,nam nam..
    ønsker deg en herlig 17mai.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Mmmm - den så skikkelig god ut!

    Ha en fin 17.mai:-) KLem

    SvarSlett
  5. NAM, den kaken så god ut!
    Ser ut som at kakebaking hos tante er en slager=) Skulle gjerne vært å smakt jeg også;-D

    Ha en fantastisk 17.mai imorgen!
    Klem

    SvarSlett
  6. Ååå. Jeg som er en skikkelig kakemons. Når skal jeg komme? Hehe... Håper det vanker kake dit vi skal også (som det pleier).

    Kos deg på nasjonaldagen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. NAM! Den kaken så helt herlig ut;-)

    Lykke til med lesing og eksamener!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)