Related Posts with Thumbnails

tirsdag 8. februar 2011

God morgen!
I natt snødde det, så nå er det hvitt og pent på bakken, iallefall så lenge det varer.
Tenkte jeg skulle vise dere litt fra mitt kjøkken. Har vist noe av det før, men er jo stadig litt forandring..

Gryteklutene er alltid med..



Jeg liker så godt både stråmønsteret og mormors roser....
liker godt disse gamle litermålene og puddingformene


flere grytekluter..
Har en nettingkurv full av telys. Synes det er kjekt å ha de lett tilgjengelig.

Ønsker alle en flott tirsdag! I dag er det sesongpremiere på frustrerte fruer.. det må jeg få med meg!

9 kommentarer:

  1. Morn! Riktig god tirsdag til deg og:) Så mye fint du har i blått.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Oi så mye fint å se i hyllene dine!:)
    Jeg skal ut og myse/shoppe litt nytt til kjøkkenet i dag, gleder meg!:)
    Ha en toppers dag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Koseleg kjøkken, og trur nok eg fekk nokre idèar til mitt eige her ;o)

    SvarSlett
  4. Så mange vakre skatter du har samlet?
    Det er sånne ting som gjør det så hjemmekoselig og kjøkkenet er jo husets hjerte!

    Ha en strålende fin dag!

    SvarSlett
  5. Her var det masse fint gitt! Mange skatter ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har på kjøkkenet ditt! Nydelig farge på veggene.
    Klem fra IGi

    SvarSlett
  7. For et herlig koselig kjøkken du har :o)
    Masser av samlede skatter!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har på kjøkkenet ditt. Skjønne grytekluter, og la spesielt merke til de fine muggene dine. Veldig koselige bilder:) *♥*

    SvarSlett
  9. Det gamle litermålet og decilitermålet har vi hjemme også! (kan jo lissom ikke ta det med meg enda.. men..) koslig kjøkken du har ja! klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)