Related Posts with Thumbnails

fredag 19. februar 2010

Roser er røde...



Husker du de gamle minnebøkene? Jeg fant etpar minnebøker i leting etter noe annet på loftet. Moro å lese gamle vers med alvor og lykkeønskninger i livet. Mange har gjort seg flid med tegninger og glansbilder. Koselig å eie og bla i. Har du noen minnebøker liggende så finn dem frem :)


Nostalgisk synes jeg også dette broderte bildet er. Mammaen min har brodert det til meg da jeg var mindre. Egentlig hadde det en gullramme som ble ødelagt så jeg kjøpte denne sølvrammen til den isteden. Det passer bedre inn med den stilen jeg har nå. Koselig motiv?

Klem fra Thea

6 kommentarer:

  1. Åh - herlig. Jeg må hjem til Mor og lete etter minnebøkene mine. De er virkelig blitt minnebøker nå....Det tenkte vi ikke på da vi var små jenter at vi skulle lete dem frem igjen om maaaaange år...

    Gleder meg til Sofie begynner med minnebøker.

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Jeg har også tatt vare på mine minnebøker,
    moro å ha.

    Broderiet ditt må du ta godt vare på,
    nydelig!
    Og et fint minne fra barndommen.

    Klem Beth...

    SvarSlett
  3. Hei hei :)
    Takk for kjempe koselige ord inne hos meg:)
    Er bare suuuper glad for skjerfet jeg fikk, er jo kjempe fint :)

    Så herlig med minne bøker da :)
    Jeg kikket i min baby bok her om dagen faktisk:)
    Og det er jo så gøy å se hva mamma skrev om meg når jeg var lita:)
    Kanskje en ide å lage ett innlegg om en dag ;)

    Ha en nydelig helg du også:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  4. Hei Thea!!
    Takk for koselig komentar da!
    Vi får finne en dag etter vinterferien for en lunsj:)
    Koselig med minne bøker... Jeg har mamma sin minnebok,men finner ikke min egen:(
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei.

    Koselig å lese i gamle minnebøker. Har de liggende i et kott et sted. Har også gamle "mine klassekammerater" bøker. Artig å samle på de.

    Håper du får en fin helg, selvom det snør og snør og snør og snør....

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  6. Hei hei!Så koselig med minnebøker syns jeg.Gleder meg til mamma og de får ryddet loftet så jeg kan finne mine!
    Moro:)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg og håper veien er brøytet nå da! Samme skjedde oss 2 juledag..

    Klem klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)