Related Posts with Thumbnails

lørdag 27. februar 2010

Pay it forward

I løpet av de neste 365 dagene vil jeg motta en gave fra Monica med bloggen Moniqutas verden, spennende!
Og nå skal jeg sende en gave til 3 stk i løpet av de neste 365 dagene. Som overskriften sier: Pay it forward.

Regelene er som følger:

De tre første som som skriver en kommentar på dette innlegget vil i løpet av de neste 365 dagene få en gave fra meg. Og så må du  lage et tilsvarende innlegg og sende gave til de tre første som svarer på ditt innlegg….

Håper nettopp du vil være med på dette! Husk give awayen jeg har gående også:)


Klem fra Thea

4 kommentarer:

  1. Ja...da rakk jeg denne og:)Alltid kjekt med gaver:)

    SvarSlett
  2. Jeg har da faktisk skrevet en kommentar her?
    Ble den borte??

    Klem Beth...

    SvarSlett
  3. Hi hi :)
    Jeg vil bli med :)
    Så morro dette er :)

    Klem Tina

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)