Related Posts with Thumbnails

mandag 25. januar 2010

Dilla på rådyr

Jeg har en forkjærlighet for rådyr av porselen. Synes små bambier er kjempesøte, og liker å putte de rundt omkring i leiligheten. Her ser dere samlingen min som jeg har arvet eller funnet på diverse loppemarkeder rundt om



Siste tilskudd til samlingen er denne karen jeg fikk i posten idag. Han fikk jeg tak i på Qxl til en overkommelig pris




Siden jeg er så glad i disse dyrene ble jeg ekstra glad for en gave jeg fikk av mammaen min før jul, nemlig Alveskog kopper fra Wiik & Walsøe med tilhørende sukkerskål:) Linda Svedal Walsøe og Ragnhild Wik er to norske designere som etablerte firmaet sitt i 2006. De lager de skjønneste ting, og jeg ønsker meg masse fra kolleksjonene deres. Gå inn på nettsiden deres og se selv http://www.wik-walsoe.no/. Aller mest kjent er de kanskje for alvemotivene sine, men jeg synes de andre er like fine! Bare se selv                                      





Nå skal jeg kose meg med en kopp te i en av de fine koppene mine

Klem fra Thea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)